4 saat önce | Okunma Sayısı : 63
Muharrem Ayı dolayısıyla Edirne Belediyesi tarafından kent merkezinde aşure ikramı gerçekleştirildi. Cumartesi Pazarı ve Saraçlar Caddesi’nde düzenlenen etkinlikte vatandaşlara aşure dağıtılırken, paylaşma ve dayanışma kültürü bir kez daha ön plana çıktı.
Etkinliğe belediye başkan yardımcıları da katılarak vatandaşlara aşure ikram etti. Yoğun ilgi gören programda, Edirneliler hem aşure aldı hem de Muharrem Ayı’nın manevi atmosferini birlikte yaşadı.
Edirne Belediyesi yetkilileri, aşurenin birlik, beraberlik ve bereketi simgelediğine dikkat çekerek bu tür etkinliklerin toplumsal dayanışmayı güçlendirdiğini ifade etti.
Belediye tarafından yapılan açıklamada, “Paylaşmanın, dayanışmanın ve bereketin simgesi olan aşureyi hem şehrilerimizle paylaşarak bu güzel geleneği birlikte yaşattık” denildi.
Etkinlikte vatandaşlar uzun kuyruklar oluştururken, dağıtım noktalarında sıcak ve samimi görüntüler ortaya çıktı.




