3 ay önce | Okunma Sayısı : 1383
Edirne Doğu Anadolu Yardımlaşma Derneği (EDAY-DER) Yönetim Kurulu Başkanı Yakup Özer, Ramazan Ayı’nın manevi ruhunu yaşadıklarını belirterek, “Birlik ve dayanışmanın öne çıktığı bu güzel Ramazan Günü’nde iftar soframıza katılan herkese şükranlarımızı sunuyoruz” dedi.
Edirne Belediye Başkanı Av. Filiz Gencan da “Ramazan’ın bereketini aynı sofrada paylaşmanın mutluluğunu yaşadık. Emeği geçen dernek yöneticilerine ve katkı sunan herkese teşekkür ediyorum” dedi.
Birlik ve dayanışmanın hissedildiği büyük iftar programında, 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü kapsamında Edirne Belediyesi tarafından kadınlara çiçek dağıtımı da gerçekleştirildi.




