4 ay önce | Okunma Sayısı : 1247
Gölet Cafe & Restaurant’ta, iftar sofrasında bir araya gelmekten dolayı memnuniyetini dile getiren Edirne Belediye Başkanı Av. Filiz Gencan, katılımlarından dolayı gazetecilere teşekkür etti.
Edirne Belediye Başkanı Av. Filiz Gencan, “Ramazan’ın bereketini ve paylaşma ruhunu aynı sofrada hissederken, kentimizin gündemine dair soruları yanıtladık; yürüttüğümüz çalışmalar üzerine değerlendirmelerde bulunduk. Edirne’miz için attığımız her adımı şeffaflıkla paylaşmaya, kamuoyunu doğru ve zamanında bilgilendirmeye devam edeceğiz. Dayanışmanın ve ortak aklın kıymetine inanıyor, katkı sunan tüm basın mensuplarımıza teşekkür ediyorum” dedi.

