3 ay önce | Okunma Sayısı : 1133
Edirne Valiliği himayelerinde, Edirne Şehir Gönüllüleri Vakfı’nın organizasyonu ile ‘Bir destek bir gelecek’ iftar programı gerçekleşirdi. Edirne Yöresel ürünlerinin sunulduğu iftar programına iş dünyası başta olmak üzere il protokolü yoğun katılım gösterdi.
Programda öğrencilerin eğitimlerine destek vermek isteyen hayırseverler ile bir araya gelen Vali Yunus Sezer, vakıf tarafından yapılan çalışmalara da değindi.
Ülkenin kültür ve medeniyet anlayışının çok zengin olduğunu, geçmişten gelen yardımlaşma ve dayanışma geleneklerimizi geleceğe aktarmamız gerektiğini dile getiren Vali Yunus Sezer, “İlimizin zenginliklerini ulusal bir marka Edirne Yöresel adıyla herkese duyurarak ürünlerimizi tanıttık. Bizler bu yardımlaşma geleneğimizi diğer şehirlere de örnek şekilde devam ettirmek için çalışmaya devam edeceğiz” dedi.
Edirne Şehir Gönüllüleri Vakfı Başkan Vekili Sibel Yıldırım da “Ramazan ayının bereket ve huzur iklimini paylaştığımız iftar soframızda bizleri yalnız bırakmayan kıymetli vakıf gönüllülerimiz, hayırseverlerimiz ve öğrencilerimize şükranlarımızı sunuyoruz” dedi.


