4 ay önce | Okunma Sayısı : 4299
Kırkpınar geleneğinin en önemli değerlerinden biri olan birlik, beraberlik ve vefa duygusunun yansıdığı buluşmada iki ağa, samimi bir sohbet gerçekleştirerek yağlı güreşlerin geleceği üzerine değerlendirmelerde bulundu. Güreş camiasında dostlukları ve karşılıklı saygılarıyla bilinen ağalar, Ramazan ayı öncesinde bir araya gelerek Er Meydanı’nın kardeşlik ruhunu bir kez daha ortaya koydu.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Efsane Kırkpınar Ağası Seyfettin Selim, yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı:
“Ufuk kardeşim ziyaretime geldi. Kırkpınar için hep birlikte güzel işler yapmaya devam edeceğiz. Biz her zaman birlik ve beraberlik içinde olduk, olmaya da devam edeceğiz. Her zaman yanındayım.”
Bu buluşma, Kırkpınar’da geleneğin yalnızca er meydanında değil; saygı, dayanışma ve gönül bağıyla da yaşatıldığının güçlü bir göstergesi oldu.
