Yenileniyor
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce

TÜRSAB Başkan Yardımcısı Günaydın: “Yatırımların takipçisi olacağız”161 defa okundu

, , kategorisinde, 25 Mar 2024 - 01:34 tarihinde yayınlandı
TÜRSAB Başkan Yardımcısı Günaydın: “Yatırımların takipçisi olacağız”

Türkiye Seyahat Acenteler Birliği (TÜRSAB) Başkan Yardımcısı Davut Günaydın, bir dizi ziyaret ve programlara katılmak üzere Edirne’ye geldi.

Edirne temasları kapsamında, TÜRSAB Başkan Yardımcısı Davut Günaydın, İş İnsanı ve Edirne Antik Hotel’in sahibi İlham Tüdeş’i, otelinde ziyaret etti.

İLHAM TÜDEŞ: “HOTEL VE HOSTEL PROJELERİMİZ İLE TURİZM YATIRIMLARIMIZI ARTTIRIYORUZ”

İş İnsanı ve Edirne Antik Hotel’in sahibi İlham Tüdeş, nazik ziyaretlerinden dolayı TÜRSAB Başkan Yardımcısı Davut Günaydın’a şükranlarını sunduğunu bildirerek, kendisine kentte yapmayı planladığı turizm yatırımları ile ilgili bilgiler verdi. Tüdeş, “Bizim birinci önceliğimiz Edirne. Kadim şehir Edirne’yi her platformda layıkıyla temsil etmeye gayret gösteriyoruz. Sizleri de hotelimizde ağırlamak bizler için büyük bir onur. Ziyaretiniz için çok teşekkür ediyoruz. Ekibimizle birlikte misafirlerimizin memnuniyeti ve konforu için hazırlanmaya ve yenilenmeye gayret gösteriyoruz. Yatırımlarımız içerisinde bir hotel ve bir hostel projemiz daha var. Ancak yaklaşık 2 yıllık bir süreç içerisinde her iki projemiz için gerekli tüm adımları atmamıza rağmen şehre kazandıracağımız bu büyük turizm projeleri için yetkililerden maalesef gerekli ilgiyi göremedik. Bizler yatırımlarımız ile ‘Turizm kenti Edirne’ ifadesinin altını doldurmak, şehre ihtiyacı olduğu istihdam alanlarını arttırmak istiyoruz. Karşımıza bir takım sorunlar çıkartsalar da bizler heyecanımızı yitirmeden bu şehrin hizmetkarı olmaya devam edeceğiz” dedi.

TÜRSAB BAŞKAN YARDIMCISI GÜNAYDIN: “HOTEL VE HOSTEL PROJELERİNİN YAKIN TAKİPÇİSİ OLACAĞIZ”

TÜRSAB Başkan Yardımcısı Davut Günaydın da “Edirne bizim için çok özel bir şehir. Selimiye Camii, sınır kapıları, Saroz Körfezi ve tarihi eserleri ile Edirne bizim göz bebeğimiz. Bizlerde bu kapsamda, şehirdeki işletmelerimize ziyaretler gerçekleştiriyoruz. Edirne Antik Hotel binası özel yapılarımızdan. İşletmecisi Sayın İlham Tüdeş de hem memleketlimiz hem de çok yakın bir dostumuz. Kendisinin turizm alanında şehre katkı yapmak istediğini bizler biliyoruz. Yeni hotel ve hostel projelerinin de yakın takipçisi olacağımı buradan beyan etmek istiyorum. Turizm alanında yapılan ya da yapılacak tüm istihdamlar bizim için çok önem arz ediyor. Herkesin de aynı hassasiyetle bu tür yatırımlara özen göstermesini ve yakından ilgilenmesini arzu ediyoruz. Tüdeş ailesine şehre yapmış olduğu katkılardan dolayı çok teşekkür ediyorum” dedi.

Haber Editörü : Tüm Yazıları
EdirneUlak aracılığıyla Dünya'nın neresinde olursanız olun bölgenizle ilgili haberleri ve sıcak gelişmeleri siz değerli okuyucularımıza ulaştıracağız.